Després dels torrons, escudella i reis hem començat la segona lliga amb molta intensitat empatant a 6 gols contra el Piera.

Tot i així ha quedat un regust amarg per la remuntada del Piera a la segona part.

El partit va començar amb molta intensitat pels dos equips. Per començar l’arbite va xiular una falta directa en contra que va ser resolta amb una gran parada del nostre porter.

La primera part es va jugar molt bé en atac i en defensa. Gràcies els nostres contraatacs i les bones intervencions del nostre porter es va arribar a la mitja part en un clar 5-0 amb 3 gols de l’Enric, l’Uri i un gol per tota l’esquadra de l’Alba.

El domini del Vilassar a la primera part es va reflexar en el resultat. Però la segona part es va girar la truita. El Piera va sortir amb molta intensitat i jugant fort, fent faltes i pressionant els nostres jugadors es va posar 5-2 a mitjans de la segona part.

L’equip va reaccionar posant el 6-2 gràcies a un gol de l’Aleix.

Els últims minuts de la segona part el Piera va intensificar encara més la pressió, el cansament dels nostres jugadors i també potser perquè van veure el partit guanyat va fer que el Piera remuntés en 2 minuts i empatés el partit.

Vam tenir la victòria en els últims segons gràcies a un contra-atac i xut de l’Uri, però la pilota no va voler entrar.

Gran partit amb una part per cada equip.

Finalment el resultat va ser Benjamí B 6 – C.H. Piera B 6.

Visca Vilassar Hoquei!!?!

Celebrem el nostre 30è Aniversari